Deci, cum ar arăta dieta Keto în viata reala?

Diete low carb

Dieta low-carb: care sunt alimentele sărace în carbohidrați?

cura de slabire cu mamaliga

Dieta low-carb constă în reducerea cantității de carbohidrați consumați zilnic, în special a carbohidraților simpli. Din categoria carbohidraților simpli fac parte monozaharidele glucoza, galactoza sau fructoza și dizaharidele lactoza, maltoza și zaharoza.

Ambele diete au devenit cunoscute în ultimii ani. Dar care este diferența între dietele low-card și dieta Ketogenică? Care dintre ele te va ajuta cel mai bine în lupta ta cu kilogramele în plus? Atât dieta Keto, cât și cele low-card presupun un aport ridicat de grăsimi și redus de carbohidrați, dar ele au reguli diferite atunci când vorbim despre lucruri care le fac eficiente.

Cele mai răspândite alimente bogate în carbohidrați cu o structură simplă sunt fructele, legumele, bomboanele, deserturile, mierea sau lactatele. De asemenea, zaharuri simple se regăsesc și în bere, sucuri sau energizante, cât și în produse în care cel mai probabil nu v-ați aștepta să găsiți zaharuri, precum ketchup-ul.

  • Dieta Low-carb: Mituri De Care Să Te Ferești
  • Sos centru de slăbire
  • Salată de legume cu pui Cina Friptură de vită cu sos de roșii Dieta low carb — Intrebari Frecvente: Ce contraindicatii are dieta low carb?
  • Dieta Low-Carb: Ce este și care sunt alimentele permise - damario.ro
  • Metoda de slabire
  • Slăbire zero

În plus, nu este necesară și nici nu este recomandată eliminarea din alimentație a anumitor alimente, ci doar consumul cu moderație al acestora. Aportul zilnic de carbohidrați depinde, în general, de obiectivele fiecăruia și de preferințele alimentare.

Ai tinut vreodata o dieta low-carb? Chiar daca nu ai incercat, cu siguranta ai auzit de ele, poate chiar ai mai citit si pe aici in contextul dietei ketogeniceal dietei Paleo sau al cursului de Tehnician Nutritionist la Fitness Scandinavia. Eu oricum promovez in general un stil alimentar cu consum moderat de glucide datorita beneficiilor pe care le vei vedea in procesul de slabire, dar si al sanatatii.

Dacă obiectivul este acela de a trăi sănătos și de a menține greutatea în parametrii normali, specialiștii din cadrului Institutului de Medicină recomandă consumul zilnic a unei cantități de de grame de carbohidrați. În schimb, dacă se dorește scăderea în greutate, consumul poate să fie redus la grame pe zi sau chiar sub 50 de grame, pentru o pierdere rapidă a kilogramelor în plus.

Mituri despre dieta low-carb

Care sunt alimentele sărace în carbohidrați? Ouăle - considerate unele diete low carb cele mai sănătoase și mai nutritive alimente, ouăle conțin cantități mari de substanțe nutritive, însă nu și de carbohidrați; Peștele și fructele de mare - deosebit de sănătoase, aproape toate tipurile de pește, cât și majoritatea fructelor de mare, nu conțin carbohidrați.

Diète LOW CARB - Qu'est ce c'est, Comment la Suivre, Bénéfices et Alertes

Există și excepții: crustaceele, homarul și creveții au o cantitate redusă de carbohidrați; Legumele - broccoli, roșiile, ceapa, varza de Bruxelles, conopida, castraveții, sparanghelul, fasolea verde, ciupercile, diete low carb, zuchhini, varza și spanacul conțin mai puțin de 10 grame de carbohidrați la fiecare grame de produs; Carnea - fie că este vorba de carne de vită, miel, pui, porc, curcan, vițel, vânat sau bizon, toate aceste tipuri de carne nu conțin carbohidrați sau cantitatea conținută este insignifiantă; Fructele - deși cantitatea de carbohidrați conținută de majoritatea fructelor este mai mare decât cantitatea de carbohidrați din legume, există o serie de fructe al căror conținut de glucide este, de asemenea, de sub 10 grame la fiecare grame de produs.

Fructele diete low carb în carbohidrați sunt: măslinele 6 grame de carbohidrațicăpșune 8 gramepepene roșu 8 grameavocado 8,5 gramelămâi 9 gramegrapefruit 11 gramecaise 11 grame și portocale 12 grame. Nucile și semințele - populare în dietele low-carb, nucile și semințele pot fi consumate între mese, sub formă de gustări, sau pot fi adăugate în rețete.

lamai in dieta

De asemenea, semințe se pot regăsi în produse consumate zilnic sub forma produselor de panificație. Pot fi consumate migdale, caju, nuci, arahide, semințe de chia, alune, nuci de cocos, fistic, semințe de in, semințe de floarea soarelui sau semințe de dovleac.

Contraindicatii Despre dieta low carb Contrar conceptiei populare conform careia consumul de carbohidrati ingrasa, trebuie sa stii ca acestia fac parte dintr-o alimentatie sanatoasa. Ei nu trebuie sa fie exclusi cu totul din dieta ta zilnica, nici macar atunci cand vrei sa slabesti. Pana la urma, aportul de carbohidrati este indispensabil pentru buna functionare a unor organe.

Lactatele cu conținut crescut de grăsimi - din această categorie pot fac parte brânzeturile, smântâna sau iaurtul grecesc. Cantitatea de carbohidrați la fiecare de grame de produs este de 5 grame pentru iaurt și smântână și de doar grame pentru brânză.

Untul, uleiul de măsline extra virgin, uleiul de cocos, uleiul de pește, apa, cafeaua neîndulcită, zahărul neîndulcit, untura, sarea, piperul, usturoiul, ghimbirul, scorțișoara, muștarul sau oregano sunt, de asemenea, alimente, condimente sau băuturi cu un conținut scăzut de carbohidrați sau care nu conțin deloc carbohidrați.

rutina zilnica usoara pentru a slabi

Anumite alimente care au în componență carbohidrați pot fi utile organismului, deoarece conțin inclusiv fibre, minerale sau vitamine. Diete low carb recomandă consumul cu moderație al alimentelor ce conțin carbohidrați complecși, precum amidonul și reducerea sau eliminarea din alimentație a zaharurilor simple. Alimentele bogate în carbohidrați nesănătoși sunt: băuturile răcoritoare, sucurile de fructe, bomboanele, dulciurile cât și orice alte produse care conțin zahăr adăugat; cerealele rafinate sau alimentele care sunt produse din cereale rafinate, precum pâinea albă; berea sau produsele ce conțin malț; uleiurile hidrogenate; îndulcitorii cu conținut scăzut de nutrienți; chipsurile, biscuiții sau orice alte alimente prelucrate.

reteta smoothie pentru slabit

Persoanele care optează pentru dieta low-carb cu un aport zilnic de carbohidrați extrem de redus, trebuie să consume cu moderație: fructe uscate sau dulci: bananele, stafidele, mango, perele sau fructele de pădure; legumele diete low carb un conținut crescut de amidon: cartoful, sfecla, porumbul, dovleacul, mazărea, etc; cerealele integrale; ciocolata neagră cu un conținut de cacao ridicat; vinul fără adaos de glucide.

În acest fel poate fi cunoscută cu exactitate cantitatea de carbohidrați consumată într-o zi și pot fi remarcate mult mai diete low carb progresele.

a dispărut burta și pierderea în greutate

Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă! Alte articole din aceeași secțiune:.

meniu de slabit sanatos