Mesomorfă dietă și pierdere în greutate

Nu pare să piardă grăsime, Lucru minunat este că nu va trebui să-și petreacă absolut nimic

nu pare să piardă grăsime

Odată ce ai ales caloriile corect pentru pierdere de grăsime sau punere de masă, următorul pas e să determini macronutrienții din care vor veni acele calorii. Dieta pt slabit rapid vrei rezultate foarte bune, amintește-ți că nu e îndeajuns doar să numeri caloriile. Fiecare macronutrient proteine, grăsimi și carbohidrați are propriul rol și nu ar trebui să fie ignorat niciodată.

În timpul unei perioade pentru pierdere de grăsime, un raport bun al macronutrienților va ajuta la menținerea sau creșterea masei musculare și performanței, te va ajuta să te simți sătul și să nu pare să piardă grăsime niveluri hormonale sănătoase. Mai mult, începătorii experimentează aproape întotdeauna creștere musculară în timpul pierderii de grăsime dacă sunt atenți să respecte macronutrienții. În timpul punerii de masă, o cantitate mare de proteine și carbohidrați va sprijini creșterea musculară și îți va asigura energia necesară la sală.

Obținerea majorității macronutrienților din alimente naturale va ajuta cu sațietatea - prevenind mâncatul în exces și depunerea de grăsime.

Proteine Cel mai important macronutrient în orice dietă sunt proteinele, de asta le calculăm primele.

Cum să scapi de excesul de grasime de pe partea

Dacă îi dai leului altă sursă de carne, s-ar putea să scapi fără să fii mușcat. Deci un bărbat de 75 de kg ar mânca aproximativ g de proteine pe zi. Un tip care cântărește 80kg ar mânca aproximativ g de proteine pe zi.

nu pare să piardă grăsime

Proteinele sunt importante pentru menținerea masei musculare, dar în cazul lor, o mare parte din greutatea corporală e grăsime. Pentru ei recomand o cantitate mai mică de proteine, aproximativ 1. Deci un tip de kg ar mânca x 1.

nu pare să piardă grăsime

Când scade la un nivel de grăsime corporală mai mic, își poate crește cantitatea de proteine. În timpul menținerii sau a unei perioade de masă, proteinele nu trebuie să burta încă mare după pierderea în greutate la fel de multe ca la deficit.

nu pare să piardă grăsime

Totuși, încă există un prag de proteine care trebuie trecut ca să fie maximizată sinteza proteică. Pentru o perioadă de masă, recomand să mănânci 1.

Diunggah oleh

Grăsimile sunt importante pentru sănătate. O dietă foarte săracă în grăsimi coduce la dezechilibru hormonal, incluzând producția de testosteron. Pe de altă parte, o dietă bogată în grăsimi nu sprijină creșterea musculară și forța pentru că nu lasă destul spațiu pentru carbohidrați și e dezavantajoasă pentru sațietate grăsimile sunt cele mai dense în nutrienți.

Cantitatea asta moderată nu pare să piardă grăsime îndeajuns ca să stimuleze eliberarea hormonilor anabolici și lasă destul loc pentru carbohidrați. Carbohidrați Restul caloriilor vor veni din carbohidrați, care vor fi macronutrientul dominant al dietei. În principal pentru că ei sprijină recuperarea și lucrul muscular de intensitate crescută.

nu pare să piardă grăsime

Gândește-te la carbohidrați ca la combustibil pentru antrenamentele anaerobe de intensitate crescută. Carbohidrații sprijină și leptina, un hormon care regulează apetitul și metabolismul.

Informasi Dokumen

Cantitatea mare de carbohidrați va susține raportul testosteron:cortizol, conducând la 27 un profil hormonal îmbunătățit. Te va și menține sătul și va susține relaxarea și nu pare să piardă grăsime de calitate crescută unii oameni nu pot dormi dacă mănâncă puțini carbohidrați.

Ca să calculezi carbohidrații, înmulțește gramele de proteine cu 4 și gramele de grăsimi cu 9, apoi adună cele două rezultate. Apoi, scade acel număr din caloriile totale.

Totul despre tipul de corp Mesomorph - Dietă, antrenament și multe altele

Ia rezultatul și împarte-l la 4 ca să obții gramele de carbohidrați pe zi 1 gram de carbohidrați are 4 calorii În acest capitol vei vedea cum o persoană și-ar putea seta macronutrienții, în funcție de scopul pe care îl au. Exemplul 1. Determinarea Caloriilor de Menținere Această persoană e moderat activă și are un procentaj mare de grăsime corporală, deci îi vom înmulți greutatea cu 14 ca să îi determinăm caloriile de menținere. Asta înseamnă că înmulțim caloriile de menținere cu 0.

Tampon de grăsime bucală

Determinarea Caloriilor de Menținere Persoana aceasta are puțină grăsime și e moderat activă. Dacă nu e îndeajuns, persoana va ajusta cât e nevoie.

nu pare să piardă grăsime

Așadar, recomand să folosești reguli simplificate.