Dieta japoneză. Cum să slăbești 3 kg în numai 3 zile!

Cura de slabit cu orez fiert

Programul de pierdere în greutate a orezului a fost creat în Obiectivele sale au fost de a elimina obezitatea și bolile de rinichi, de a normaliza hipertensiunea arterială și de a combate diabetul. Meniul dietetic cu orez implică limitarea sării și zahărului, accelerând astfel procesul de slăbire.

Dieta Cu Orez Pentru Slăbit Timp De 3, 7 și 9 Zile - Meniu, Contra | Nutriție și dietă

Recenziile persoanelor care au experimentat singuri dieta cu orez indică faptul că este foarte eficientă și vă permite să slăbiți până la 14 kg în 30 de zile.

Conţinut: Care este beneficiul acestei diete? Regulile dietei cu orez 3 zile Dieta dură mono orez Dieta blândă cu orez timp de 7 zile Dieta ușoară cu orez timp de 9 zile Opțiuni dietetice cu orez pentru pierderea în greutate și detoxifierea corpului Reguli pentru ieșirea din dieta cura de slabit cu orez fiert orez Contraindicații Contra unei diete cu orez Recomandări nutriționiste Care este beneficiul acestei diete?

La ce folosește această dietă Cu ajutorul unei diete cu orez, nu doar femeile, ci și bărbații, de toate vârstele, scapă de excesul de greutate. Orezul este la fel de util pentru ambele sexe, oamenii știind despre asta din cele mai vechi timpuri.

Orezul nu conține gluten, ceea ce provoacă foarte des reacții alergice în organism. Datorită dietei cu orez, puteți normaliza activitatea sistemului nervos, deoarece orezul este bogat în vitamine B. Lecitina din orez poate stimula creierul. Orezul este un absorbant excelent care absoarbe toate substanțele dăunătoare, elimină excesul de lichid din organism, accelerează metabolismul și astfel începe procesul de slăbire activă. Beneficiile incontestabile ale unei diete cu orez se rezumă la următoarele puncte: Orezul este relativ scăzut în calorii.

Mâncarea vă permite să rămâneți plin pentru o lungă perioadă de timp, în ciuda restricțiilor din meniu. Orezul este capabil să absoarbă nu numai excesul de apă, ci și substanțele nocive, scoțându-le ușor. Ca urmare, intestinele vor fi curățate fără utilizarea unei clisme.

Există multe elemente micro și macro utile în orez, inclusiv fosfor, magneziu, zinc, mangan, seleniu, fier și calciu.

Revista Click pentru femei

Prin urmare, o dietă cu orez va satura organismul cu componentele necesare. În compoziția orezului există o substanță care vă permite să înfășurați peretele gastric, creând un film protector pe suprafața sa interioară. Această proprietate a orezului este necesară pentru acele persoane care suferă de aciditate ridicată a sucului gastric și gastrită. Orezul conține următorul set de vitamine B: tiamină B1riboflavină B2acid nicotinic B3vitamina B6. În plus, cerealele conțin aminoacizi care sunt necesari pentru divizarea celulelor corpului.

Crușele nu conțin gluten, care se găsește în aproape toate celelalte cereale. Calitățile benefice ale orezului sunt, de asemenea, determinate de următoarele componente ale compoziției sale chimice: Lecitină. Această substanță este esențială pentru funcționarea normală a creierului. Oligozaharide, care ajută la îmbunătățirea funcției cura de slabit cu orez fiert. Potasiul, care elimină excesul de lichid și sare din celule. Acid gamma-aminobutiric. Vă permite să normalizați tensiunea arterială crescută.

Conținutul de calorii al orezului la g este de kcal. Regulile dietei cu orez Dieta cu orez presupune respectarea următoarelor reguli: Dimineața trebuie să înceapă cu consumul de orez. Se prepară conform rețetei indicate în dietă.

Înainte de a începe următoarea masă, trebuie să beți un pahar de apă cu o jumătate de oră înainte de acest proces. Data viitoare când puteți lua lichidul, va fi posibil la o oră după ce ați mâncat. Cura de slabit cu orez fiert regulă trebuie respectată pentru a nu afecta negativ capacitatea orezului de a absorbi toxinele.

În timpul zilei, trebuie să beți cel puțin 1,5 litri de apă, deoarece orezul tinde să întărească scaunul.

Dieta cu orez - cea mai eficienta dieta din lume

Este mai bine să renunțați total la utilizarea sării sau să reduceți cantitatea sa din dietă la minimum. Pentru a îmbunătăți gustul felurilor de mâncare, nu le puteți completa cu maioneză și diverse sosuri. În acest scop, se poate folosi doar ulei vegetal. Pentru ca potasiul să nu fie excretat din dieta cu mere si oua împreună cu substanțe nocive, este necesar să consumați alimente în care este prezent în timpul dietei.

Poate fi mere, dovleac, stafide. Înainte de a începe dieta, cel mai bine este să vă pregătiți din timp. Pentru a face acest lucru, linguri de orez fiert ar trebui consumate timp de două zile înainte de a începe dieta.

Acest lucru trebuie făcut pe stomacul gol. Cu toate acestea, nu ar trebui să vă lăsați lăsați cu un astfel de program de slăbire. Va fi posibil să o repetați nu mai devreme de 30 de zile mai târziu. În caz contrar, o astfel de restricție ascuțită din meniu amenință epuizarea corpului cu pierderea nu a grăsimii, ci a țesutului muscular.

O mono-dietă timp de 3 zile presupune respectarea următoarelor recomandări: Trebuie să luați orez brun pentru gătit. Pentru o zi, veți avea nevoie de aproximativ g de cereale crude.

Orezul se fierbe în apă până se înmoaie complet. Cantitatea rezultată de terci trebuie împărțită în cinci porții. Orezul nu este sărat în timpul gătitului și înainte de a mânca, iar condimentele și condimentele nu i se adaugă.

cura de slabit cu orez fiert

Dacă senzația de foame devine insuportabilă, atunci este permis să mănânce două mere. Ar trebui să se acorde preferință fructelor verzi. Trebuie să beți cel puțin 2 litri de apă curată pe zi. De asemenea, puteți bea ceai verde, dar nu trebuie să adăugați zahăr. Dacă o persoană practică sport, atunci în timpul unei diete, antrenamentele nu ar trebui să fie prea intense. Dieta blândă cu orez timp de 7 zile Dieta blândă cu orez timp de 7 zile Dacă doriți să țineți o dietă cu orez mai mult de 3 zile, atunci ar trebui să alegeți o opțiune blândă pentru a scăpa de excesul de greutate.

Programul este conceput pentru o săptămână și, cura de slabit cu orez fiert lângă orez, implică utilizarea altor alimente. Acest lucru va face dieta mai echilibrată și mai ușor de tolerat restricțiile alimentare. Orezul trebuie gătit, utilizarea sa în alimente poate fi combinată cu un set de feluri de mâncare precum: Salate de legume cu ierburi; Pește și carne cura de slabit cu orez fiert Sucuri proaspete; Fructe proaspete.

Este important să respectați următoarele recomandări în timpul programului de scădere în greutate de șapte zile: Toate mesele trebuie fierte sau aburite. Trebuie să mănânci de cel puțin ori pe zi. În acest caz, porțiile ar trebui să fie mici. Proporția de orez și cura de slabit cu orez fiert 0,5 kg până la 0,2 kg. Dacă ți-e foame, atunci cantitatea de fructe poate fi mărită la 0,5 kg. Nu adăugați sare sau alte condimente la orez.

cura de slabit cu orez fiert

Asigurați-vă că mâncați un produs care conține o dată pe zi. Poate fi portocala, mar, lamaie, fructe de padure. Nu trebuie să uităm de un aport suficient de apă pură în organism. Trebuie să beți cel puțin 2 litri de lichid pe zi. Ceaiul verde este, de asemenea, permis, dar nu poate fi îndulcit. Meniu de 7 zile Meniu de 7 zile Prima zi: Micul dejun.

Se fierbe 60 g de orez la micul dejun. Puteți adăuga suc de lămâie pentru aromă.

Dieta cu orez pentru slăbit timp de 3, 7 și 9 zile

La desert un mere și ceai verde sau infuzie din plante. La prânz, bulion și salată de legume până la g.

cura de slabit cu orez fiert

Și 60 g de orez cura de slabit cu orez fiert. Pentru gust, puteți adăuga o linguriță de ulei vegetal și câteva ierburi.

Pentru cină, gătiți-vă un bulion de legume și fierbeți 60 g de orez. Adăugați legume precum morcovi sau dovlecei aburi la orez. A doua zi: Micul dejun. Pentru micul dejun 60 g orez fiert cu smântână cu conținut scăzut de grăsimi.

Și un grapefruit. La prânz, bulion de legume și 60 g de orez fiert.

#NOTEAZĂ: Dieta cu OREZ. Slăbeşte 10 kg în 14 zile - KFetele

Legume fierte. Gatiti o portie dubla ca la fel se va întâmpla și seara. La cină la fel ca la prânz A treia zi: Micul dejun. Pentru micul dejun, o pere și 60 g orez fiert. Presară scorțișoară pe orez pentru aromă. La prânz, bulion de legume și 60 g orez fiert. La fel ca și ciupercile prăjite, nu mai mult de g.

Ciupercile prăjite în ulei de măsline. Pentru cină, bulion de cura de slabit cu orez fiert și 60 g de orez fiert și o porție de broccoli aburit. A patra zi: Micul dejun. Pentru micul dejun, salată de fructe și 60 g orez fiert cu lapte. Pe primul bulion de legume, pe al doilea 60 g de orez fiert. De asemenea ridichi și morcovi aburi. Pentru cină, salată de legume și 60 g de slabire usoara in 3 saptamani fiert și câteva semințe de floarea soarelui.

A cincea zi: Micul dejun. Pentru micul dejun 60 g orez fiert cu stafide. Și jumătate de pahar de iaurt. Pentru prânz, bulion de legume și 60 g orez fiert cu ierburi. Și câteva legume aburite. Pentru cină, bulion de legume și 60 g orez fiert cu nuci mărunțite și niște spanac aburit.

A șasea zi: Micul dejun. Pentru micul dejun 60 g.