Cum să crești rezistența

Cum să crești rezistența. Cum să crești rapid rezistența la alergare - Ingunabauere

  • Slăbire în timpul gravidă
  • Pierde burta de grăsime
  • Cum sa iti cresti rezistenta fizica la alergare Am modificat articolul ultima data pe:
  • Ce procent din grăsime să piardă în greutate

Un program de creştere a rezistenţei durează chiar şi mai mult de două luni. Odată cu încălzirea vremii, parcurile sau spaţiile amenajate pentru mişcare în aer liber au început să fie luate cu asalt de iubitorii de sport.

Cei care nu sunt iniţiaţi în ale alergării cum să crești rezistența să se lase descurajaţi când îi văd pe cei mai experimentaţi că rezistă să alerge kilometri întregi fără oprire, iar ei abia rezistă câteva minute.

Cum Să Crești 5 Centimetri - Garantat! în numai 5 minute

Mulţi cedează deseori, după ce se forţează să se ridice la nivelul celor mai experimentaţi, iar mai apoi sunt prea epuizaţi. Claudiu Gorgan este maratonist şi explică cum decurge o pregătire pentru un semi-maraton, model după care se pot inspira şi cei care vor să îşi crească rezistenţa la alergat. Corpul se comportă ca o maşină pe timp de iarnă, trebuie lăsată puţin să meargă în gol, ca să se încălzească.

cum pot femeile să piardă grăsimea corporală

Nu trebuie intrat direct în alergare. Cei care nu au alergat până acum, dar îşi doresc să îşi dezvolte rezistenţa, trebuie să ştie că nu pot să aibă aşteptări mari de la început, nu pot face kilometri întregi din prima zi de alergare.

slăbire 2 lume

Acesta propune pentru a creşte rezistenţa la alergare împărţirea obiectivului în etape mai mici. Dacă cineva îşi doreşte să ajungă să alerge 10 km, trebuie să înceapă progresiv şi să îşi aloce un termen rezonabil în care să ajungă la această distanţă alergată. În prima lună e foarte ok dacă reuşeşti să alergi la un antrenament jumătate din distanţa totală cum să crești rezistența care ţi-o propui.

  1. Dieta rina ziua 1
  2. Încet și lung.
  3. Sfaturi pentru cresterea rezistentei la efort Rezistenta si nivelul de activitate fizica Atunci cand vine vorba de activitatea fizica, exista mai multe componente care contribuie in egala masura la nivelul de fitness al unei persoane: Rezistenta cardiovasculara: capacitatea inimii, a vaselor de sange si a plamanilor de a furniza oxigen catre muschii care lucreaza; Forta musculara: capacitatea muschilor de a exercita o forta; Rezistenta musculara: capacitatea de a utiliza in mod eficient muschii pe o perioada mai lunga de timp; Flexibilitate: capacitatea de a misca articulatiile intr-o gama completa de miscare; Compozitia corpului: cantitatea de tesut adipos in comparatie cu muschii, oasele, si alte tesuturi ale corpului si se va estima si procentul de grasime corporala.
  4. Cum să crești rapid rezistența la alergare - Ingunabauere
  5. Fie că te antrenezi pentru maraton, triathlon, baschet sau ciclism, există câteva aspecte foarte importante cărora trebuie să le acorzi atenție.
  6. Totodată, reține că, pe lângă regularitate, esențială pentru creșterea rezistenței la efort, este bine să ții cont și de următoarele recomandări: -practică un sport de anduranță — cel puțin o dată la două zile; -stabilește-ți obiective graduale — mărește treptat durata și intensitatea antrenamentelor; -variază programul de antrenament — nu folosi doar banda de alergare sau greutățile, ganterele ori bicicleta, ci participă la toate tipurile de activități cardio, indiferent dacă se desfășoară în sala de fitness, acasă, că le faci individual sau în cadrul unui curs colectiv.

De exemplu dacă vrei să poţi rezista la o alergare de 10 km, în primele săptămâni trebuie să alergi cammaximum cinci kilometri.

Pentru un amator e indicat să alerge de trei ori pe săptămână.

Dupa primele sesiuni de activitate fizica, ai descoperit, insa, ca rezistenta ta la efortul fizic nu este tocmai aceea pe care ti-ai dori-o.

De exemplu el va alerga luni 5 kilometri, miercuri 3 kilometri iar sâmbătă poate ieşi iar la alergat să încerce să alerge 6 kilometri.

Aceeaşi metodă de creştere a rezistenţei este recomandată de maratonist şi pentru cei care doresc să se antreneze pentru un semi-maraton sau chiar un maraton, la acesta din urmă perioada de pregătire fiind mai mare, iar kilometrii, mai mulţi.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: citeste totul despre:.

foarte greu să și piardă grăsimea de burtă